Sensorems kundtjänst

Som kund hos Sensorem är du viktig för oss och Sensorems kundtjänst finns där för både stora och små frågor. Vi finns tillgängliga per telefon 9:00-18:00. Det går också att nå oss via chatt-funktionen på hemsidan, där svarar vi från tidig morgon till sen kväll och det går självklart även att skicka e-post till oss alla tider på dygnet.

Trustpilot

Alla våra kunder blir inbjudna till att betygsätta oss på Trustpilot då vi ser det som en viktig referens för potentiella nya kunder. På Trustpilot kan kunderna ge oss 1 stjärna som lägst och 5 stjärnor som högst och cirka 95% har valt att ge oss 4 eller 5 stjärnor!

Nöjda kunder

Sensorem erbjuder en abonnemangsbaserad tjänst utan uppsägningstid vilket innebär att en kund hos Sensorem har friheten att säga upp avtalet enkelt om de inte är nöjda. Detta är en medveten strategi från Sensorem dels för att det ska vara enkelt att bli kund men även för att sätta press på oss att alltid leverera högkvalitativ kundservice.

Om klockan av någon anledning skulle gå sönder skickar vi omedelbart ut en ny och finns behov av extra laddare kan vi skicka det utan extra kostnad. Om det skulle vara så att något känns otydligt eller att en användare behöver hjälp att förstå klockan finns vi där och kan förklara det på ett pedagogiskt sätt.

Sensorems kunder hjälper oss att utveckla produkten för framtiden, finns det en funktion som saknas som du skulle vilja se i framtiden? Kontakta oss och lämna ett förslag!

 

BESTÄLL SENSOREMS TRYGGHETSLARM HÄR

 

sensoremKundtjänst